Biznes bez papieru – poznaj korzyści z rozwiązań paperless
Podpis elektroniczny, wymiana dokumentów cyfrowych czy elektroniczne biuro obsługi klienta – wdrożenie rozwiązań postulowanych przez trend paperless pozwala usprawnić procesy biznesowe i generuje szereg oszczędności. Nowoczesne narzędzia są proste w obsłudze i mają uniwersalne zastosowanie w wielu branżach, zwłaszcza jeżeli zdecydujemy się skorzystać z oferty PaperlessLite.
Firma bez papieru i jej korzyści
Wśród trendów, które w ostatnim czasie szczególnie doceniane są przez przedsiębiorców, jest koncepcja paperless. Polega ona na redukcji dokumentacji w formie papierowej, którą zastąpić mają dokumenty elektroniczne. Świetnym przykładem jest digitalizacja dokumentacji firmowej, ale też wystawianie faktur w wersji elektronicznej. Nie da się nie zauważyć, że tzw. biznes bez papieru jest przyjazny dla środowiska, a jednocześnie podnosi efektywność funkcjonowania biznesu i przynosi szereg dodatkowych korzyści. Ograniczenie zużycia papieru może wygenerować spore oszczędności, podobnie zresztą, jak wymiana dokumentów cyfrowych czy przyspieszenie ich obiegu oraz łatwiejsza komunikacja z klientami i partnerami.
Skuteczne rozwiązania od Paperless Lite
Przejście na biznes bez papieru wymaga wdrożenia narzędzi, które pozwolą nam działać cyfrowo. Niezbędne oprogramowanie i systemy dostarcza marka Paperless Lite, uważana za lidera na polskim rynku usług paperless. W jej ofercie znajdziemy cztery kluczowe produkty dedykowane firmom, które chcą działać w nowoczesny sposób. Są to: podpis elektroniczny eSign Lite, system elektronicznej wymiany dokumentów eFaktura Lite + KSeF, elektroniczne biuro obsługi klienta eBOK Lite oraz Human Capital Management.
E-podpis eSign Lite
Podpis elektroniczny pozwala na podpisywanie różnego rodzaju dokumentów biznesowych: od umów poprzez dokumentację HR aż dokumenty księgowe, które jesteśmy w stanie sygnować online za pośrednictwem przeznaczonej do tego celu platformy lub tabletu z warstwą biometryczną. Rozwiązanie to przynosi m.in. możliwość błyskawicznej wymiany umów z partnerami i klientami, bez angażowania jakichkolwiek pośredników. Co więcej, umożliwia gromadzenie wszystkich podpisanych dokumentów w jednym miejscu.
Elektroniczne biuro obsługi klientów eBOK Lite
Za sprawą tej platformy klienci mogą samodzielnie załatwić szereg spraw, które do tej pory wymagały pośrednictwa pracowników firmy, np. sprawdzić rozliczenia, rozrachunki czy statusy płatności, jak i pobrać faktury czy odbierać i wysyłać wiadomości.
Elektroniczna wymiana dokumentów eFaktura Lite + KSeF
Przejście na eFaktury już niebawem stanie się obowiązkowe dla większości polskich przedsiębiorców. Elektroniczna wymiana dokumentów eFaktura Lite + KSeF to oprogramowanie zintegrowane w Krajowym Systemem eFaktur, które daje możliwość działania zgodnie z przepisami.
Human Capital Management
To system zarządzania procesami pracowniczymi, który przynosi korzyści zarówno pracodawcom, jak i osobom zatrudnionym w firmie. Za jego pośrednictwem pracownicy mogą m.in. składać wnioski urlopowe. Managerowie z kolei mogą je zatwierdzać lub odrzucać, śledzić nieobecności swoich podwładnych czy zarządzać ich danymi.
—
Artykuł sponsorowany
Dzięki za poradnik!